SYUHADA YUKIKO KEMBALI LAGI


Assalamualaikum pembuka bicara ewahh hehe! Lame gile tak buke belog hamper-hampir tuan hambaa  terlupa password dibuatnyee kuikuikui XD . iyelah mane tidaknyaa akibat dari busy untuk final ohyeahh pui puiih hahaha. Maka tidak ade lah nak berblog ke, berfesbuk bagai kan ohtpitiputipu   ;p

Baru dua hari semester 4 aku bermula, tak banyak nak dikongsikan sebab sebab baru satu hari kelas bermula, esoknya pula cuti holiday untuk orang johor ohyeahh * tetibee . semester ni semua berjalan dengan lancornyee tapi banyak gile pulek cuti yang jatuh pada hari kelas so mungkin bnyak kelas ganti eurghhh =.= .

Bila start aje semester baru ni mesti ade sedikit perubahan lah kan. Kalau tak pada kelasnya maka pada kolej nye pulek. Sem ni aku satu bilik ngan budak yang sama part dan sorang dak part 2, kire aku sekarang ni adalah SENIORITA SENIOR. Hai hai adik-adik junior! :P. sila lah behave tau sebab akak-akak senior kolej mutiara baik baik belako tau :P. lagipun tak salah rasanya kalau kita tak sombong, jage perangai tingkah laku semua sbb benda tu semua memang penting dalam menjamin kehidupan yang lebih bahagia bukan? Am I right? >_< . aku pun dulu baik ngan senior sebab tuh junior baik ngan aku kaikaiakai :D . memang  adat lah kan kalau kat unibersiti ni ada senior junior, mungkin ramai cam anggap yang senior mesti nak berlagak bagus tapi bukan macam tuh pun sebenarnya. Nanti korang semua akan merasai alam jadik senior pulek lah brader, ilekk lahh kan :D hehe

Sentuh pasal jadual pulak, sem nih aku amik 5 subjek dan paling pentin no no no KOKO lagi, BEL dan CTU  hahha. Tapi subjek semua macam killer aje . harap harap tak sekiller gila macam yang ku sangakakan . nih dia subjek yang aku amik sem nih:

-IMD 252 ( digital resource center)
-IMD 253 (organization of information)
-IMD 255 (technical support  maintenance for information agencies)
-IMD 256 ( management of record center)
-IMD 257 (information technology application in information agencies)
-IMD 258 (electronic publishing)
  
Fuhh fuhh panjang giler semua name huhu!  Ape yang ku harapkan sem nih aku dapat buat dengan terbaik, tak nak main main lagi! Insya allah. Lagipun sem depan aku dah habis. Aku nak grad on time, pastu sambung  degree. Jeles tau tengok kawan-kawan dah amik degree hor hor hor  T_T . doakan saye ye kawan- kawan! XD

Okay tuh aje lah setakat nih, gambar tak de sebab handphone   blekberyt aku rosak T_T her her her

terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment