YANG LAMA ITU KENANGAN *it's sekolah time!

Assalamualaikum. Wehoo wehoo. Hehe. Harini aku cume nak tunjukkan gambau lame ketika aku sekolah dulu. Okay jujur kukatakan, aku sangat lah merinduimu zaman sekolah. T_____T yelah kan zaman sekolah zaman macam-macam aku cube buat. Ahh tak payah lah tahu amendenyekan ahaaa :D tapi bile ingat balik, mase sekolah dulu punya lah nak cepat habis sekolah sebab nak masuk uniberciti, tapi bile dah tempuh alam dewaca, aku rase takot pun ade.* perkataan mengade-ngade sila abaikan disitu :P.  Ahhhh taknak jadik orang besa boleeeh tak? Errrrrr =.=’ .


model of the year. ahaks. btw, aku kurusrus time nih :')


yay, dulu aku senyum macam rabbit tapi sekarang tak suka, herher :P


merekaa <3

kami :')

okay, last but not least, gambau aku mase darjah 2. ahak ahak. kelako! 

mase nih ade nasyidd :D. carik lah aku yang mane. ahha!



okay, tuh aje nak share tapi aku memang rindu gila zaman sekolah, rindu jugak kat kawan-kawan aku semua nih, masing-masing dah jauhh Y___Y . kawan, ape yang aku mahu katakan, aku mintak seribu keampunan andainya ada salah dan silap yang aku sendiri sedar mahupun tidak. aku doakan agar kalian semua berjaya dunia dan akhirat. amin~

love,
nursyuhadayahaya :')


terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment