IMPIAN #CHAPTER 1

assalamualaikum.

hai semua orangg . lamanya rasa tak menaip. maklmlah skrg dah tak study, jarang bukak laptop ! haha hikhok
buruk betul bunyiknya kan. biasalah on lappy untuk tengok movie lepastu gedebushh campak atas katil 

*imaginekan mcm campak peluru. yeahh i mean lontar peluru. aaaa apa aku merepek ni! 

mari melopmat ke tajuk seperti di atas kawang - kawang ! yeahh semua oarng ada impian, termasuk SAYA. 
maka, entri kali ni nak cerita pasal impian ! 


- kereta idaman


ini kereta idamanku, dari dulu sampai sekarang. hihi walaupun skrg dah banyak kereta yg terkini tp hati kita 
tetap pada yang satu ni. cewahh. haha. yeahh HONDA CIVIC TYPE- R . tak tahulah bila dapat memilikinya. tapi 

kalau tak dapat beli sendiri, dapat naik kereta my future-husband yg mcm ni pun bolehh !! :3. kite admire

 kereta ni dari  zaman frm4.  sesiapa pernah kawan dgn kita dia tahu betapa terujanyaa aku bila nampak 
kereta ni. dulu ada sorang hamba Allah ni dia nak tunjukkan betapa syg kat kite dia sanggup letak gambar 

kereta ni dekat atas meja belajar dia. padahal kita tahu sebenanrya dia suka kereta lain. hmm nak ambil hati 
kan. biasalah masa tengah bercinta ahak ahak :E



-Makkah


nak bawak mak bapakku pergi sini satu hari nanti. insya Allah. kalau ada rezeki lebih lagi, nak pergi sekali. 

tapi yang paling utama mak bapakku dulu lah. doakan ye kawang-kawang ! :)




-Italy



kenapa harus gambar gondola ni ? err saya pun tidak kefahaman. haha. aku google gambar italy semua lebih 

kurang, so terpaut pada yang ini. amik je lah. haha. aku teringin sangat nak pergi italy. sangat2 teringin. 

kenapa ? mengapa ? sbb tak tahu. memang teringin sangat2 ! sebenarnya banyak lagi tempat aku nak travel. 

huahua. tapi terlintas Italy, jd Italy jd pilihan utk kalini ni ahakss



ni sebenarnya baru sebahagian je ku mahu. banyak benda lagi tapi mata ni dah mangantuk sampai aku 

tersenggut2 dkt keyboard, maka ini sahaja yg terhasil. kyahaha. assalamualaikum, aaa sebelum terlupa haapy

 diwali pada kawan2 and cikgu2 SMKDPT, MASAI JOHOR . nak mention nama ramai sgt, so merangkumi semua 

yeah. hihi. byee 


PICTURE SOURCE: PUAN SERI GOOGLE :3





terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

4 comments:

  1. hahaha.... haish... knp la si benon x dew minat mcm hang nih ada... em taun dpn nk tumpang x CIVIC FD RR, adiah kat kak benon ko.... hahahah...

    ReplyDelete
  2. muahahak, jahat kau alip ! eh wujud lagi blog ? errr dulu bantal bosok kan, skrg lain ke? buahahaha !

    ReplyDelete
  3. eh.... mesti r wujud.... tu kn harte sepencerian... hahhaah... puih...

    ReplyDelete