IFTAR DENGAN KEKASIH-KEKASIH HATI


Assalamualaikum hai hai bye bye mueheheh :D aku lately nih malas gila naik taip, tuh yang bile bukak belog aku blogwalking aje, hihi :) tapi tapi aku sedar aku ni siapa lah kan di hati korang, so mesti korang tak rase rindu kat aku, kan kan?? Fuhh fuhhh :D




Berbalik kepada tajuk asal kite harini *cehwah macam cikgu pulok hihi, bersamaan hari Rabu 17/8/2011 aku and my classmate pergi berbuka puasa bersama-sama kat luar dari kampus nih sbb kitorang nak merapatkan silaturrahim antara satu sama lain muahahaha * gelaksyaitonirojim . yelah sbb kitorang satu kelas nih macam ade krisis kan dengan legend gang wakikiki so kitorang decide buka kat luar tanpa legend and the gang *nih name panggilan untuk budakempat orang tuh :). Aku tahu aku bukan baik sangat tapi sekurang-kurangnya aku tak jahat macam diorang, fuhh fuhhh tak baik kau syuhada ish ish ish =.=  kitorang puas belek-belek tempat mane nih yang muranh and best untuk memekak time bukak puasa and lastly liyana decide pergi Pumpkin House Segamat. Sebenarnya dulu aku pernah pegi makan spaghetti kat situ mmg sedap lah weyy macam pizza hut punya tapi lagi sedap dari pizza kot. Kalau tak percaya pergi lah aku tak tipuuu *sambil angkat tangan hihi :P . So untuk harini aku tayangkan gambau-gambau kat korang semua okay. Tapi pada aku tak banyak sangat tapi takpelahh ape yang ade aje kan, ekekekek :P eh eh sebelum terlupa mari aku listkan dahulu sebagai tanda sayang aku kat kawan-kawan aku, aku listkan name korang ni weyyy silaa bangaaa *oh gedikk kan kikikikiki :D


Budak-budak yang naik trip pertama bersama the GORGEOUS driver ialah aku sendiri hihi , zulfadhilah, nurliyana, farah nabilah,nurul wahidah dan nur ayunianis (the gorgeous driber)  ngehngehngeh :P

Budak-budak yang naik trip kedua iaitu nur nadiah, farah amira, ayuhazana, surianie, mastura, siti suhaila dan masita :))) *korang sila imagine diorang naik 7 orang satu kereta fuhh fuhh  :D


farah nabilah  dan nurul wahidah
lyana tidong haha ! zulfa kerengga hihi ;p

zulfa again eurghhh haha dgn aku yang comot isk isk
aku depan dan menampakkan aku yang paling besa kan? mane aciii huhhh!
mereka yang selalu di dalam hati saye <3
gamba blur sbb kamera dengki ah tuh
farah ross phewitttt


harga untuk makan banyak-banyak kat sini cume rm11 aje so makan lah puas2 sampai kembung. ngeh3 
mereka punya :))



PUMPKIN HOUSE SEGAMAT :))



Haa tuh aje lah gambau-gambau yang ade, untuk budak-budak trip kedua tuh mintak ampun yee sbb gambau korang aku taka de uhuhuhuk -,-



p/s: aku bukan jahat sgt yang tak memasal nak benci orang, ingat tuh yeee, tapi kalau orang yang suka carik pasal dgn aku tibe-tibe akan ku ingat sampai bila-bila muahahahah, idakleee aku baik lah akulah insan naifff  T-T ekekekekek

terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment