Rindu.

Ehem, assalamualaikum :”)
Mcm mane puasa hari keempat korang? Best tak? aku?? Hurmm, aku sgt tak best T_T . sumpah aku rindukan family aku, aku rindukan nak buke masakan mak aku, aku rindukan sahur besame family aku, jerit2 kejot adik aku, makanan yg semua mak aku masak, aku sangat rinduuuuuu =(  mungkin raye nanty baru aku balik jb, alahhhh sedihhhhhhhh sumpah sedih sangat -,- aku tak tau mcm mane nak ckp kan, alahaiiii gedik lah kan kau adah, ahhh lantak lah gedik ke apee, yg penting aku rindukan family aku, family akuuu gileeeee!! Kau apee tau haa? Ni lah sesetengah manusia yg naikkan darah aku, family aku sukahati aku lah nak rindu ke apee, huhh. 



paling aku rinduu, adik aku T~T


hai peaceee yooo :')


kite nak jadik superuyinnn tuh pakai topeng tuh -,-


umur kite 4thun tak skola dika lg, tp kite dah ade homework, ckgu adah yg bg wuwuw +_+ *keje part time aku smase cuti .


heeee nampak gigi doploh batang =.=


mane tak tumpahnye kuah kalau tak pada nasik means anak2nye comel, ikut sape? kalau bukan mak aku, wuwuwuwu *jgn marah haaa :D


aku tak sabar nak habis puase then bole balik, yayyyy :") *happy dalam sedih, ngeng! 

p/s: lately ni, aku kalau boleh nak call mak aku 3kali dalam mase sehari. see? betapa aku rindukan mereka semua +_+

byeee, happy fasting all :) assalamualaikum. 

terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment