ke-na-pa mes-ti le-la-ki?

assalamualaikum. haiii. Entri ini akan berbentuk satu kemarahan. Oh memang aku rasa macam nak marah aje. Haih haih. Kenapa LELAKI selalu akan cepat dapat pengganti lepas aje diorang putus cintaa? Ha? Kenapa bukan perempuan dulu? Semalam  kawan aku tunjukkan video apek dengan dahlia teck mase dahlia konon-konon buat surprise untuk kekasih hati dia ah tuh. Ahhh nyampahhh. Haha. Aku rase kalau lah aku kat tempat extunang apek, aku macam nak nangis kot. Sedih lah, bekas tunagn kite cepat gilee dapat pengganti.

Macam kite ni senang aje untuk mereka lupakan padahal kite yang perempuan ni bagai nak gilaa meroyan semua lah tuh. Hurmm . aku tak salah kan seratusperatus kat lelaki tapi dah banyak kali kan, memang macam tu laa. Perempuan masih lagi single, lelaki dah bertukar-tukar dah pun. Ish ish. Aku tak tahu nape aku tulis macam ni mungkin sebab aku tgok pada kawan-kawan aku jugak kot. Kalau pasal retiss, mai lah tgok :

1)  -  Apekss. Macam tadi aku cite tuh lah. Lepas putus tunang teruss meneruss ade gossip pasal dia kan. Pape pun, yang terjadi pasti ade hikmahnyee ^-^

2)    -Irma hasmie: aku sangat respect pada Irma sebab dy berubah kearah kebaikan kan, memang sangat suka dengan perubahan kearah yang lebih baik tu. Mungkin tuhan dah bagi dy petunjuk kan. Aminn. Haa, ni pon  same, pakwess dy dah berkahwin dah pon, tapi dia kata “saya masih mencari lelaki yang boleh membimbing dia”

Yelah kan, ape yang terjadi semua dah disusun rapi buat kita kan. Kite sebagai hambaNYA teruslah berdoa semoga apa yang terbaik buat kita tuh akan menjadi terbaik didunia dan akhirat kan.  Insya Allah. 


p/s: cite bestt

terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment