Bermula disini, berakhir disini


Assalamualaikum semua orangg. Mari kita semua berjoget sikit. Jehehehe ;] alhamdulilah, dengan jayanya sekarang aku dah merdeka tapi result tak keluar lagi, so kena banyak-banyak berdoa. Semoga aku dapat grad on time. Insya Allah amin. Dua tahun setengah tu macam sekejap je rasanya kan. Aku rasa macam baru semalam je habis mds ( minggu destini siswa  a.k.a orientasi uitm ) okay ini tiputipu.

Bila aku habis belajar ni barulah aku teringat satu kata-kata cikgu sepul dulu

Bila habis sekolah, awak akan merindui zaman sekolah tapi percayalah bila awak belajar dekat u, awak habis belajar dekat u, kerinduan zaman dekat u tu tak sama mcm dekat sekolah. Pasti lebih best !

 aku percaya kata-kata beliau ni. Sebelum aku habis dulu aku tak rasa sangat tau tapi bila dah betul-betu nak habis, aku tak boleh tipu diri aku ni. Aku memang sedih sangat. Malam terakhir aku dengan budak kelas masa aku minta maaf dengan diorang aku dah mula sebak. Tapi aku tak rela airmatai ni jatuh depan mereka, hanya tuhan yang tahu betapa aku sedih sangat. Selama 5 semester kami bersama, kami buat assignment pusing-pusing sama je dgn mereka, jtuh bangun semua dengan budak kelas. Korang, tolong jangan pernah lupakan aku okay. Aku mohon. T.T . kalau rinduu jangan lupa post dekat group FB, group FB pun nama sedih, ISD1E3 IN MEMORY. Yuhuuu

we are superman and powerpuff girl of 5C <3<3


Iftar 2012



<3<3<3 T.T
 simpan semua kenangan kita ya kawan-kawan. Bila Allah dah tuliskan yang kita semua akan jumpa lagi satu hari nanti, itulah moment yang akan aku tunggu-tunggu ! aku doakan semuanya akan Berjaya dunia akhirat. :’)



terima kasih baca wahai kengkawan. kalau rajin boleh komen :)

No comments:

Post a Comment